ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ καιρός

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πεζοδρόμων έργα - Από τεχνικής απόψεως

Ο επί σειρά ετών επαγγελματίας στην εστίαση του Βελεστίνου και σιδηροκατασκευαστής σε μεγάλα τεχνικά έργα, Στέργιος Μούχας, καταθέτει την άποψή του για το νέο πεζόδρομο Βελεστίνου αναφέροντας τεχνικές παραλείψεις
Πεζοδρόμων έργα - Από τεχνικής απόψεως
Παλαιότερη εικόνα του πεζοδρόμου κατά την εξέλιξη των εργασιών

Όταν κατασκευάστηκε για πρώτη φορά πεζόδρομος, στην πρώτη πλημμύρα που έκανε, η οποία συνέπεσε με την επίσκεψη του Προέδρου της Δημοκρατίας, μας έδειξε τα λάθη της κατασκευής. Τα φρεάτια για την απορροή των υδάτων ήταν και ανεπαρκή και σε λάθος θέση.

Ο μελετητής της ανακαίνισης τα έβαλε στην ίδια θέση και ως υποστήριξη έβαλε τις πλάκες που είναι για βοήθεια των ανθρώπων με προβλήματα όρασης στη μέση, να παίξουν το ρόλο του καναλιού!

Θα μπορούσε να προσθέσει κατά μήκος του πεζόδρομου φρεάτια, δεξιά-αριστερά και για καπάκια διάτρητη λαμαρίνα inox. Όχι αυτές τις σχάρες που έβαλε με άνοιγμα που χωράει τακούνι μέσα.

Υδρορροές

Τις άφησε πάλι, απ`εξω. Ήταν μια καλή ευκαιρία να τις υπογειοποιήσουμε. Ένα φρεάτιο ανά δύο οικοδομές. Τώρα όσο ακριβή τέντα και να μπει, τα νερά της βροχής στα πόδια των πελατών θα πηγαίνουν.

Επιλογή υλικών

Δεν ξέρω για "βιοκλιματικό πεζόδρομο" (τι ακριβώς είναι αυτό;) τόσες πολλές πλάκες αν βοηθάνε αλλά το στρώσιμο των κυβόλιθων στην πλευρά των καταστημάτων είναι τελείως out. Πρώτον είναι δύσκολα στο σκούπισμα και το κυριότερο η επιφάνειά τους είναι πορώδης. Που σημαίνει ότι όπου πέσει λάδι δε φεύγει με τίποτα. Δεν πλένεται. Επίσης δεν ξέρω την υποδομή από κάτω, αλλά συνήθως οι αρμοί σε αυτού του είδους τις πλακοστρωσεις βγάζουν χόρτα. Φυτρώνουν.

Ο φωτισμός θα μπορούσε να είναι μια σειρά φανοί στο μέσον,καθότι τα περισσότερα φώτα είναι δίπλα σε δέντρα και σε δύο χρόνια που θα μεγαλώσουν πιθανόν να σκιάζουν πολύ και να έχουμε πάλι σκοτάδια. Ίδωμεν.

Από αισθητικής απόψεως.

Δεν ξέρω αν τα παρτέρια μείνουν ως έχουν,τσιμέντο και ένα χρώμα και ξεμπέρδεψαμε αλλά πάρτε μια ιδέα τι σημαίνει παρτέρια από την όμορφη Κω (εικόνα).

Καλούπι από λαμαρίνα είναι και τσιμέντο. Το φτιάχνεις σε ότι μέγεθος θέλεις.

Μένει να δούμε τις προτάσεις για τη στέγαση των εξωτερικών χώρων.

Ευχές για επιτυχία.

Υ.Γ. Ας μην πούμε για τη δυνατότητα πρόσβασης οχημάτων ανάγκης. Θα μπορούσε να αφεθεί ελεύθερη μία είσοδος στην πλευρά προς το Δημοτικό Σχολείο (σ.σ. Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαμε σε προηγούμενο χρόνο οι δύο είσοδοι για οχήματα ανάγκης θα οριοθετηθούν -αυτή τη στιγμή δεν υφίστανται- με μπάρα, μία σε κατηφορική πάροδο για την "κάτω" πλευρα και μία για την "πάνω" πλευρά από την πίσω πλατεία).