Πανελλαδικές: Σε λειτουργία τηλεφωνικές γραμμές για παροχή πληροφοριών και ψυχολογική υποστήριξη
Στόχος να παρέχουν πληροφορίες σε σχέση με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, όπως την ελάχιστη βάση εισαγωγής, το παράλληλο μηχανογραφικό για την εισαγωγή σε Δημόσιο ΙΕΚ, την εξεταστέα ύλη κ.ά. Επίσης, "θα υποστηρίξουν μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Λυκείου κατά την ιδιαίτερη αυτή περίοδο των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα βοηθήσουν υποψηφίους στη διαχείριση του άγχους των εξετάσεων και θα ενισχύσουν τις οικογένειες των υποψηφίων στον υποστηρικτικό τους ρόλο κατά το διάστημα αυτό", όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου.
Οι γραμμές υποστήριξης στελεχώνονται από συμβούλους Επαγγελματικού Προσανατολισμού και εξειδικευμένους υπαλλήλους σε θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων, καθώς και ειδικούς στην ψυχική υγεία, μέσω των κατά τόπους Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) και Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.
Το υπουργείο διευκρινίζει ότι οι ενδιαφερόμενοι (μαθητές, γονείς κ.τ.λ.) μπορούν να απευθύνονται και σε άλλη Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή ΚΕΣΥ από αυτές στις οποίες υπάγονται γεωγραφικά, ανάλογα με το ωράριο κοινού που τους εξυπηρετεί.
"Οι γραμμές υποστήριξης των υποψηφίων και των οικογενειών τους έρχονται να συμπληρώσουν τα μέτρα που έχουμε ήδη λάβει, ανταποκρινόμενοι στις πολλαπλές προκλήσεις του φετινού σχολικού έτους, όπως η μείωση της εξεταστέας ύλης και οι οδηγίες για τη μαθησιακή και ψυχοκοινωνική τους προσαρμογή", επισημαίνει μεταξύ άλλων η υπουργός, Νίκη Κεραμέως, στην ανακοίνωση.
Στην ιστοσελίδα του υπουργείου (https://www.minedu.gov.gr/) έχει αναρτηθεί πίνακας με αναλυτικά στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνα/μέιλ) ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και ανά κατηγορία ερωτήματος (θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων/θέματα Ψυχολογικής Στήριξης), καθώς και με τις ώρες λειτουργίας κάθε δομής.
Γραμμές Πληροφοριών και Γραμμή Ψυχολογικής Στήριξης για υποψήφιους μαθητές/τριες Γ’ Λυκείου: