ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ καιρός

ΦΕΡΩΝ ΝΕΑ

Αναφορά Κ. Μαραβέγια για λειτουργία ολιγομελών τμημάτων στο Λύκειο Καναλίων

Το αίτημα λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων Β΄ και Γ΄ Λυκείου στο ΓΕΛ Καναλίων, κατά το σχολικό έτος 2020-21, προώθησε με Αναφορά του προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως, ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μαραβέγιας, επικαλούμενος σχετικό υπόμνημα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας
Αναφορά Κ. Μαραβέγια για λειτουργία ολιγομελών τμημάτων στο Λύκειο Καναλίων

Όπως αναφέρεται στην σχετική ενημέρωση από τον βουλευτή, ο κ. Μαραβέγιας ενημερώθηκε για το πρόβλημα στο Λύκειο Καναλίων κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τις επαφές που είχε με τα στελέχη της. Όπως τονίστηκε, η έγκριση των ολιγομελών τμημάτων της Γ΄ Λυκείου είναι ουσιώδους σημασίας, διότι σε διαφορετική περίπτωση οι μαθητές που παρακολουθούν τα μαθήματα στις ομάδες προσανατολισμού θα πρέπει να μετακινούνται καθημερινά και συχνά υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες, διανύοντας μεγάλες αποστάσεις, προκειμένου να μεταβούν είτε στο ΓΕΛ Βελεστίνου, είτε στο ΓΕΛ Βόλου. Επισημάνθηκε, μάλιστα, ότι δύο από τα δέκα συνολικά παιδιά, δεν κατοικούν στα Κανάλια, αλλά στους κοντινούς οικισμούς της Κερασιάς και του Κεραμιδίου. Ένα επιπλέον πρόβλημα αποτελεί το γεγονός ότι τα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ δεν καλύπτουν τις ανάγκες, καθώς είναι μόνο δύο: ένα το πρωί και ένα το μεσημέρι.

Στο πλαίσιο αυτό, κρίνεται απαραίτητη η λειτουργία ολιγομελών τμημάτων στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου, δεδομένου μάλιστα ότι το κτίριο στο οποίο στεγάζεται το ΓΕΛ και το Γυμνάσιο Καναλίων είναι κατασκευασμένο τη δεκαετία του 1980, απόλυτα λειτουργικό και πρόσφατα ανακαινισμένο.

Με την Αναφορά του ο κ. Μαραβέγιας ζητεί από την Υπουργό Παιδείας να εξετάσει θετικά το αίτημα, προκειμένου να αποφευχθεί η ταλαιπωρία των μαθητών και η απώλεια πολύτιμου χρόνου για τη μελέτη τους, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι είναι σημαντικό να διασφαλιστούν οι καλύτερες δυνατές συνθήκες για την εκπαίδευσή τους στις δυο πιο κρίσιμες χρονιές της μαθητικής τους πορείας.