ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ καιρός

ΦΕΡΩΝ ΝΕΑ

Σωματική και ψυχική υγεία μετά την καραντίνα

Το ΚΕΠ υγείας μέσα από την συνεργασία του με τον Σύλλογο Δρομέων Υγείας "ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ", σας προτείνει τη διατήρηση της φυσικής κατάστασης με σωστό τρόπο τακτικής προπόνησης
Σωματική και ψυχική υγεία μετά την καραντίνα

Η αλήθεια είναι ότι αυτές τις ημέρες καραντίνας λόγω covid-19 που προηγήθηκαν οι περισσότεροι εντάξαμε στη ζωή μας ένα καθημερινό περίπατο. Ας κρατήσουμε αυτή τη συνήθεια φροντίζοντας για την σωματική και ψυχική μας υγεία με συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Η κ. Μαρία Πολύζου μας προτείνει σαν αρχή ένα πρόγραμμα για αρχάριους.

Βασικές αρχές:

  • Πρώτα απ όλα πρέπει να είναι ευχάριστο!
  • Ντύσου ανάλογα τις καιρικές συνθήκες, ισοθερμικό μπλουζάκι για να μην στεγνώνει ο ιδρώτας και να φεύγει αμέσως. Ισοθερμικές και λεπτές κάλτσες.
  • Ανάλογα την εποχή είμαστε προστατευμένοι από τον ήλιο, καπέλο μπλουζάκι ή αντιανεμικό πολύ ελαφρύ, είναι προτιμότερο να κρυώνουμε λίγο στο σώμα μας πριν το τρέξιμο της δροσερές μέρες και να έχουμε μία πετσέτα και ένα αντιανεμικό στο τέλος του τρεξίματος, να το φορέσουμε αμέσως πριν τις διατάσεις.
  • Μην πιέζεις το σώμα σου άστο να σου δείξει τις αντοχές του.
  • Μην κοιτάζεις τον χρονόμετρο συνεχώς. Βάλε μουσική εάν θέλεις και είσαι σε στάδιο ή σε πάρκο. Απέφυγε την μουσική στον δρόμο, για να έχεις αντίληψη της κίνησης του δρόμου.
  • Το μικρό ταξίδι σου αρχίζει από το πρώτο χιλιόμετρο που θα διανύσεις. Ελευθέρωσε τον νου και ξέχνα τα προβλήματα την καθημερινότητας.
  • Να θυμάσαι είναι απλό το ένα βήμα μπροστά από το άλλο.
  • Μην κοιτάζεις κάτω, προσπάθησε να βλέπεις τον ορίζοντα μπροστά και κάνε χαμηλό τρέξιμο χωρίς να πηδάει το σώμα σου.
  • Όταν νιώθεις κόπωση κοίτα γύρω σου και χαμογέλα, μόλις άρχισες να χαλιναγωγείς το σώμα σου. Στο τέλος φέρσου με ευγένεια δείξε του αγάπη, κάνε διατάσεις, θα σε ευγνωμονεί και την επόμενη θα σε περιμένει να κάνετε περισσότερα.
  • Απόλαυσέ το! είναι το μυστικό, για να καταρρίψεις ότι έχει σχέση με την απόσταση και τον χρόνο.
  • Νιώσε ελεύθερος