ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ καιρός

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πρωτότυπο κινηματογραφικό εργαστήρι για παιδιά από την ομάδα TALOS

H ομάδα TALOS του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας προσκαλεί την Παρασκευή 27 & το Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019, παιδιά Δημοτικού σε ένα πρωτότυπο διήμερο κινηματογραφικό εργαστήρι (12 ωρών συνολικά)
Πρωτότυπο κινηματογραφικό εργαστήρι για παιδιά από την ομάδα TALOS

Σε αυτό το "επεισόδιο" του Cinema Lab, τα παιδιά καλούνται να δημιουργήσουν τη δική τους ταινία βασισμένα στην τεχνική του "stop motion" λαμβάνοντας έμπνευση από το βιβλίο του εκπαιδευτικού/συγγραφέα Δ. Λεϊμονή "Ο θαλασσοσφυριχτής". Μαζί θα βρίσκεται στο εργαστήρι και θα συνεργαστεί ο ίδιος ο συγγραφέας του βιβλίου.

Εγγραφές εδώ: https://talos.uth.gr/cinema-lab/

Σε πρώτη φάση θα γνωρίσουν την τεχνική του "stop-motion" και στη συνέχεια θα "σκαρώσουν" τη δική τους ιστορία η οποία θα διαδραματίζεται στον χωροχρόνο του Θαλασσοσφυριχτή αλλά με ελαφρώς "πειραγμένη" εξέλιξη. Θα καταγράψουν το νέο σενάριο, θα δημιουργήσουν τα σκηνικά και θα διαμορφώσουν τους ήρωες με πολλά και διαφορετικού είδους υλικά. Θα εμπνευστούν, θα συνεργαστούν, θα συνδυάσουν τεχνικές και υλικά, θα πειραματιστούν και φυσικά θα "γυρίσουν" και θα μοντάρουν την ταινία. Η μουσική δική τους και αυτή αφού θα τη δημιουργήσουν με εναλλακτικούς τρόπους και υλικά της καθημερινότητας.

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων η ομάδα TALOS, δίνει έμφαση στη βιωματική εμπλοκή παιδιών σε δραστηριότητες που βασίζονται στη STEAM/Making προσέγγιση. Ταιριάζει την τέχνη με τα εργαστήρια ρομποτικής και κυκλωμάτων ώστε τα παιδιά να αναπτύξουν ποικίλες δεξιότητες μέσα από συνδυασμό σύγχρονων και παραδοσιακών πρακτικών.

Μέσα από το συγκεκριμένο εργαστήρι επιδίωξη είναι τα παιδιά να ακολουθήσουν το προσχέδιο δράσης που συμφωνήθηκε με την ομάδα, να διατυπώσουν εκτιμήσεις, απόψεις και να τις υποστηρίξουν με επιχειρήματα, να συζητήσουν, να αναλάβουν ευθύνες, να ακούσουν, να διαπραγματευτούν, να ανακαλέσουν εικόνες από πρόσωπα υπαρκτά η φανταστικά και να τα αναπαραστήσουν δίνοντας έμφαση σε συμπεριφορές, λόγο, κίνητρα, πάθη, συναισθήματα. Να φανταστούν την πλοκή, να καταγράψουν σενάρια, να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν το σκηνικό και τους ήρωες, να δημιουργήσουν τη δική τους μουσική πλαισίωσης αντίστοιχη με τη πλοκή
που διαδραματίζεται, να συνδυάσουν και να χρησιμοποιήσουν πολλά και διαφορετικά από τα διαθέσιμα υλικά, να εξοικειωθούν με τη διαδικασία του μοντάζ που απαιτεί η τεχνική του stop motion.