Η Ζέττα Μακρή ομιλήτρια στο Ινστιτούτο Καραμανλής
Η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και βουλευτής Ν. Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή συμμετείχε ως ομιλήτρια στην εκδήλωση που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής με θέμα «Η νέα γενιά στη ραγδαία μεταβαλλόμενη νέα εποχή».
Η κα Μακρή ευχαρίστησε τον Διευθυντή του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΙΔΚΚ Πάνο Σταθόπουλο για την πρόσκληση, την πρωτοβουλία και τον συντονισμό της συζήτησης και τους συνομιλητές της Γιάννη Μαστρογεωργίου Ειδικό Γραμματέα Μακροπρόθεσμου Σχεδιασμού στην Προεδρία της Κυβέρνησης και Στράτο Φαναρά Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της METRON ANALYSIS.
Η Υφυπουργός Παιδείας άνοιξε το διάλογο που είχε ως ραχοκοκαλιά την έρευνα της METRON ANALYSIS "Στοιχεία για τον τρόπο ζωής και τις αντιλήψεις των νέων στην Ελλάδα σήμερα" και παρουσιάστηκε από τον κ. Φαναρά.
Στην εισαγωγική της τοποθέτηση, η κα Μακρή ανέφερε ότι "Παρόλο που οι ηλικιακές ομάδες που ερωτήθηκαν δεν εμπίπτουν στην αρμοδιότητά μου της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ωστόσο είναι το Υπουργείο Παιδείας που υποδέχεται στα σχολεία μας, κάθε χρόνο, χιλιάδες μαθήτριες και μαθητές και τους προετοιμάζει ώστε να βγουν στην κοινωνία έτοιμοι να αποτελέσουν το δυναμικό κοινό των ερευνών σας.
Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει ενισχυθεί, την τελευταία πενταετία από την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με νόμους για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, για την ειδική αγωγή, την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, την τριτοβάθμια εκπαίδευση και δυναμώνει, συνεχώς, με βελτιωτικές παρεμβάσεις και ένα μεταρρυθμιστικό σχέδιο που παρακολουθεί, υιοθετεί και συνδιαμορφώνει τις παγκόσμιες τάσεις και πρακτικές. Ας ξεκινήσουμε από τα πρώτα, κιόλας, σχολικά χρόνια εκεί όπου μπαίνουν οι βάσεις και αρχίζουν να καλλιεργούνται οι απαραίτητες δεξιότητες στα παιδιά μας".
Στη συνέχεια, η Υφυπουργός Παιδείας αναφέρθηκε σε όλες τις αλλαγές που αναβαθμίζουν το σύγχρονο ελληνικό σχολείο, όπως τα εργαστήρια δεξιοτήτων, οι δράσεις ενεργού πολίτη, τα αγγλικά από το νηπιαγωγείο, τα ψηφιακά μέσα, τα νέα προγράμματα σπουδών, ο νέος κανονισμός λειτουργίας των σχολείων, η ανάδειξη του επαγγελματικού προσανατολισμού, η αναβάθμιση της ΕΕΚ, η ενίσχυση των ελληνικών Πανεπιστημίων, το πλαίσιο λειτουργίας των Νομικών Προσώπων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, ο σχεδιασμός για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και η μέριμνα για την εκπαίδευση μαθητών με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο.
Η κα Μακρή στάθηκε, ιδιαιτέρως, στην εθνική στρατηγική για τη βία των ανηλίκων και τον ενδοσχολικό εκφοβισμό, στους χιλιάδες διορισμούς εκπαιδευτικών και στις τακτικές επιμορφώσεις, στο ψηφιακό φροντιστήριο και τις αυτόνομες τάξεις, τομές που αναδεικνύουν την προτεραιότητα της Κυβέρνησης στα θέματα της Παιδείας, των μαθητών και του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης.