"Στρατηγικές Υποστήριξης των Μαθητών με Συναισθηματικές και Συμπεριφορικές Δυσκολίες"
«Στρατηγικές Υποστήριξης των Μαθητών με Συναισθηματικές & Συμπεριφορικές Δυσκολίες»
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ:
- Jennifer Greif Green, Καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαίδευσης, Boston University, Η.Π.Α. (Κεντρική Ομιλία).
- Μαρία Πούλου, Αν. Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών.
- Σπυριδούλα Καραχάλιου, Νηπιαγωγός.
Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής Ημερίδας:
Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024 (Εγγραφές: 16:00-17:00) & Έναρξη: 17:00
Αμφιθέατρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Μαγνησίας ΤΕΕ
(2ας Νοεμβρίου & Ξενοφώντος-Βόλος).
Η Ημερίδα Απευθύνεται σε:
- Επίσημους Εκπαιδευτικούς Φορείς (π.χ. Συμβούλους Εκπαίδευσης, Διευθυντές Εκπαίδευσης, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς που υποστηρίζουν σχολικές μονάδες, Διευθυντές Σχολείων, κ.α.)
- Εν ενεργεία δασκάλους και νηπιαγωγούς γενικής & ειδικής εκπαίδευσης
- Μεταπτυχιακούς Φοιτητές γενικής & ειδικής εκπαίδευσης
- Φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων
- Γονείς μαθητών
Θα χορηγηθεί Βεβαίωση Συμμετοχής
Επιστημονική Υπεύθυνη
Ελένη Διδασκάλου, Αν. Καθηγήτρια, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ:
17:00-17:15 |
Χαιρετισμοί |
17:15-18:00 |
Jennifer Greif Green, Καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαίδευσης, Boston University, Η.Π.Α.
Τίτλος Κεντρικής Ομιλίας: «Εφαρμογή ενός Πολυεπίπεδου Πλαισίου Υποστήριξης στο Σχολείο για τους μαθητές που αντιμετωπίζουν προβλήματα άγχους»
|
18:00-18:15 |
Ερωτήσεις-Συζήτηση |
18:15-19:00 |
Μαρία Πούλου, Αν. Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Τίτλος Εισήγησης: «Η Κοινωνική & Συναισθηματική Μάθηση ως Αντίβαρο των Συναισθηματικών & Συμπεριφορικών Δυσκολιών των Μαθητών». |
19:00 -19:15 |
Ερωτήσεις-Συζήτηση |
19:15-20:00 |
Σπυριδούλα Καραχάλιου, Νηπιαγωγός.
Τίτλος Εισήγησης: «Η Πρόληψη των Συναισθηματικών & Συμπεριφορικών Δυσκολιών Μαθητών Νηπιαγωγείου με το Πρόγραμμα PROMEHS (Promoting Mental Health at Schools)». |
20:00-20:15 |
Ερωτήσεις-Συζήτηση |
20:15 -20:30 |
Ολοκλήρωση Εργασιών Ημερίδας |