Φ. Κοκκινάκη: Προτεραιότητα στην ισότητα των εκπαιδευτικών ευκαιριών
Αναλυτικά:
Η κ. Κοκκινάκη στη συνάντησή της με τον Αστυνομικό Διευθυντή, κ. Β. Καραΐσκο, και το προσωπικό είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τα θέματα που απασχολούν την Υπηρεσία και τους εργαζομένους και δήλωσε την αμέριστη στήριξη και τη βούλησή της για αγαστή συνεργασία, με στόχο τη συνδρομή της στην όσο το δυνατό απρόσκοπτη διεκπεραίωση του έργου της Διεύθυνσης.
Εξάλλου, στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η κ. Κοκκινάκη είχε τη δυνατότητα, σε εγκάρδιο κλίμα, να ενημερωθεί σφαιρικά από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης, κ. Σ. Σαβελίδη, για τα προβλήματα που απασχολούν τον κόσμο της εκπαίδευσης. Ο Διευθυντής αναφέρθηκε καταρχάς στις θετικές εξελίξεις των τελευταίων χρόνων στον εκπαιδευτικό χώρο, όπως είναι η σημαντική αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, η αποκατάσταση των απολυθέντων -από την προηγούμενη κυβέρνηση- εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων με την επαναπρόσληψή τους, η παρουσία ψυχολόγων στα ΕΠΑΛ κ.ά. Επισήμανε, ωστόσο, ότι για τον εκπαιδευτικό κόσμο παραμένει ως μείζον το θέμα της μείωσης του προβλεπόμενου αριθμού μαθητών ανά τμήμα, για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της τάξης και την αποδοτικότερη μαθησιακή διαδικασία. Ακόμη, ο κ. Σαβελίδης, αναφερόμενος στο θέμα της σχολικής στέγης, υποστήριξε ότι, σε περίπτωση αδυναμίας κάποιων Δήμων, θα πρέπει να υπάρχει εναλλακτική πρόβλεψη για την κατασκευή και συντήρηση σχολικών κτηρίων από κρατική δομή, ώστε να αντιμετωπίζονται συντομότερα και αποτελεσματικότερα κτηριακά προβλήματα που χρονίζουν. Εξάλλου, ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Μαγνησία, όπως και άλλες νησιωτικές περιοχές, είναι η απροθυμία των εκπαιδευτικών να υπηρετήσουν στα σχολεία των νησιών, καθώς οι δαπάνες μεταφοράς και διαβίωσης είναι απαγορευτικές για τους περιορισμένους μισθούς των εκπαιδευτικών. Τέλος, ο κ. Σαβελίδης αναφέρθηκε στο ασφυκτικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ίδια η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς δεν διαθέτει κονδύλι για λειτουργικές δαπάνες και τα έξοδα λειτουργίας του Συγκροτήματος Μουρτζούκου είναι σημαντικά, καθώς πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ενεργοβόρο κτήριο.
Η κ. Κοκκινάκη, δηλώνοντας ότι «" παιδεία καθορίζει το μέλλον ενός λαού, γι’ αυτό μία προοδευτική πολιτική οφείλει να έχει ως προτεραιότητα την ισότητα στις εκπαιδευτικές ευκαιρίες και το μαθησιακό αποτέλεσμα και όχι το οικονομικό μέγεθος, συμφώνησε ότι επιβάλλεται να δοθούν οικονομικά κίνητρα στους νησιωτικούς Δήμους (για τη δυνατότητα επιδότησης ενοικίου ή δημιουργίας κατοικιών κ.ά.) για την προσέλκυση και την άνετη διαβίωση των εκπαιδευτικών στα νησιά μας. Υποσχέθηκε, δε, να προσπαθήσει για την αντιμετώπιση των θεμάτων που της έθεσε ο κ. Σαβελίδης, ενώ δεσμεύτηκε για την προσωπική της συνδρομή ως τεχνικού στην εξεύρεση λύσεων ως προς τα κτηριακά θέματα του συγκροτήματος Μουρτζούκου.